les tablets poden interferir desenvolupament emocional nens

L’ús excessiu de les tablets com ara iPods o smartphones pot interferir en el desenvolupament emocional dels nens segons un estudi publicat a la revista Pediatrics i fet per un equip de psicòlegs de la Universitat de Boston.

Per la doctora Jenny Redesky el temps que passen els nens enganxats a les pantalles és temps que no dediquen a desenvolupar les seves habilitats socials amb l’ajuda de la interacció amb d’altres persones. Consideren un error perillós utilitzar les tablets per calmar i fer callar als més petits.

Segons Redesky anteriorment ja s’havia estudiat i demostrat el fet que si els nens miren excessivament la televisió pot acabar amb una disminució de les seves habilitats socials i del desenvolupament del llenguatge.

L’estudi també conclou que, tot i que la televisió pot tenir efectes educatius ben dosificada, no té cap conseqüència educativa en nens menors de 30 mesos, ja que a aquesta edat el que realment els hi és útil és el contacte real amb altres persones.

COMENTARIS

DEIXA LA TEVA RESPOSTA

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.