L’any 2014 es va publicar un estudi que assegurava que si tinguéssim una jornada laboral de menys hores seríem més productius i tindríem millor salut.

Ara, es vol intentar demostrar el mateix però a les escoles. Menys hores implicaria més beneficis pels alumnes.

Un estudi publicat al MIT  (Education Finance and Policy) ha trobat que alumnes de primària que tenen setmanes lectives de quatre dies a l’escola obtenen millors resultats en matemàtiques que no els que la tenen de cinc dies.

Malgrat aquest resultat, els responsables de l’estudi asseguren que els resultats no són concloents ni de bon tros i que cal investigar encara molt més. Per exemple, els resultats obtinguts en lectura són iguals en els dos grups.

El que sí que ha aconseguit l’estudi és generar un interessant debat sobre els canvis que fan falta en el sistema educatiu.

 

 

No Comment

Leave a reply

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada